Social Advertising

Door gefilterd en concreet op de juiste doelgroep te adverteren genereer je aanvragen, kliks, website bezoekers of verzamel je waardevolle data.

Wat zijn de voordelen van social advertising? 

1. Inzetbaar voor uiteenlopende doelstellingen
(verkeer, betrokkenheid, conversies, bereik, app installaties)
2. Keuze uit verschillende plaatsingen en divers advertentiemateriaal.
3. Vele mogelijkheden om je doelgroep te bepalen
(o.a. leeftijd, geslacht, locatie, relatiestatus, interesses, opleidingsniveau)
4.Remarketing mogelijkheden rondom vergelijkbare doelgroepen.
5. Adverteren is relatief goedkoop. 


Wat andere vinden van Content Rebel

Martijn / Founder Wolbex

Dorien heeft geholpen om onze zichtbaarheid te vergroten en te verbeteren. Met een strategisch content plan i.c.m. e-mail merkering halen wij overduidelijk meer warme leads binnen wat leidt tot een stijging van onze klanten.

Maryam Aftab / Founder Beauté et vogue box

Dorien heeft een scherpe blik! Haar enthousiasme is erg ‘catchy’. Voor Beauté et vogue box heeft Dorien de website gerealiseerd en neemt zijn een aantal marketing activiteiten op zich met zichtbaar resultaat. Haar werkwijze is erg prettig, duidelijk en straightr forward: Je weet precies wat je aan haar hebt!

Beau / Elite Beauty

Mat haar eindeloze energie, creativiteit en salesgerichte aanpak wist Dorien al snel de vinger op de zere plek te leggen. Binnen no-time was ons merk geïntroduceerd binnen onze doelgroep en hebben wij vandaag de dag meer exposure, veel meer traffic, prachtige content en een geslaagde e-mail marketing strategie!